Lichtkrant

Welkom op mijn foto-blog.................... hard aan het werk om de blog een gezicht te geven....................onder elke reeks foto's heb je de gelegenheid een reactie te plaatsen...................alle opmerkingen/kritiek zijn welkom.....................Laatste update: Familie Grave......................Veel kijk en leesplezier

woensdag 30 maart 2011

Rijtuigen HDR

Deze foto is gemaakt met de Panasonic FZ38 bij een Rijtuigenloods in Amersfoort. Daarna is de foto omgezet naar HDR.

10 opmerkingen:

  1. Dit soort taferelen leent zich écht voor HDR. Hij is geweldig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie nieuwe site Eric. Ik zet hem in mijn rss-reader.
    Deze HDR is top! Ik hou daar wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben even door je foto's heen gegaan en je laat meteen de beelden zien die bij mij hoog op het lijstje staan.

    En van HDR ben ik ook weg van, dus even de volgers knop ingedrukt.

    Prachtige beelden.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ech wat is dit gaaf! HDR zo indrukwekkend en heel goed in beeld gebracht! Je hebt ook een heel mooi standpunt ingenomen waardoor je veel diepte hebt gevangen, top gedaan. Bedankt voor je bezoek op mijn blog ik ga je volgen, Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Von en Cristien: zelf ook fan van HDR maar ik probeer niet te overdrijven in de bewerkingen, bedankt voor jullie leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HDR wil ik me ook deze zomer eens verder in gaan verdiepen want dit is toch zalige warme volle fotografie. Ik heb dol op dit soort vette plaatjes. Heb je er nu een speciaal program voor nodig en wat raadt jij nu aan om mee te beginnen aan software en (je blijft Nederlander niet) is er gratis iets op internet wat goed werkt aan software?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw man.....dit is echt geweldig,
    knap fotowerk heb je op je blog.

    Groeten, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig resultaat !
    Prachtig belicht; is amper te zien dat HDR werd toegepast !
    gr, peter

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier komt HDR echt wel tot zn recht, super gedaan Eric !

    BeantwoordenVerwijderen